T-Garden

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T-Garden’s ServiceT-Gardenの事業紹介

T-Garden’s Service

コンタクト事業

コンタクト事業

コンタクト事業は、T−Gardenのメイン事業の一つです。カラーコンタクトの市場規模が現在の10%以下だった、2005年から企画・発売を開始しました。今なお根強い人気を誇る『Angel Color Bambi Series』をはじめ、カラコンユーザーから多くの支持を集める『FLANMY』や『loveil』、最近では『Chu’s me』など多くのヒットブランドを世に送り出しマーケットの構築をしてきました。近年では、国内だけでなく、中国、香港、台湾などアジア圏を中心にカラーコンタクト需要が高まっており、ECの発達も追い風となって海外との取引が増加しています。また、若い女性だけではなく、30代以上の女性利用者の増加や、乱視用のカラーコンタクトも発売されており、マーケットとしても今後ますます成長していくことが予想されます。

コスメ事業

コスメ事業

「女の子たちの声をかたちに」をモットーに、2008年に誕生した益若つばささんプロデュースの『CandyDoll』をはじめ、『Borica』『shushupa!』等多数の化粧品ブランドを展開。マーケットのデータだけに頼るのではなく、ユーザーの声や女性ならではの感性を大切にすることで「世の中の女性に、本当に響くもの」をつくっています。
今まではバラエティショップを中心に販売してきましたが、近年ではドラッグストア・ECなど、販売場所・エリアを続々と拡大しています。今後はさらに広告やPRなどを強化し、より多くの人に、本当に響く商品を届けられるよう注力していきます。

Eコマース事業

Eコマース事業

T-Gardenのカラコン ・コスメ公式通販「Luvlit ラブリット」の運営とD2C*ブランド グロスシャンプー「rasica ラシカ」の企画開発、ZOZO・amazon・楽天などネットモールにも公式ショップを展開し、いくつもの賞を受賞。公式通販Luvlitが10周年を迎えた2020年末にT-Garden公式アプリをリリースしました。Web、アプリ、SNSを活用し、お客様の声が直接届くことを活かした販促企画をしています。今後は販促だけでなく、D2Cブランドを軸とし、ユーザーのお声を商品にも更に繋げていきます。
*D2C:Direct to Consumer メーカー直販


Cosmetic Business
コスメ事業

Cosmetic Business

  • CandyDoll(キャンディドール)

  • Borica

  • shushupa!(シュシュパ)

  • rasica(ラシカ)

  • CandyDoll

    キャンディードール

    『CandyDoll』は益若つばさによる全面プロデュースのもと、2008年10月に誕生したコスメブランドです。イマドキフェイスを叶える“トレンド”アイテム、持っているだけでときめく“デザイン”、毎日使うものだから“肌に優しい使い心地”にこだわったアイテムで「ずるいほど可愛い」を叶えます。“透明ちゅるん肌”になれる、大人気の「ブライトピュアベース」を中心に、リップ・チークやボディアイテムを揃えたラインナップで、10代の女の子から50代の女性まで、幅広い年代の方にご愛用いただいています。

    CanyDoll is a cosmetic brand entirely produces by Masuwaka Tsubasa and it was established in October 2008.
    It grants trendy face by trend items. Its design is cute as the owner’s heart would flutter. It pursues good sense of use and gentle on the skin because it is the thing to be used every day. All because of them, CandyDoll grants “enviably cute.”
    CandyDoll has a very popular item “Bright pure base,” which makes "CHURUN skin" (no dullness, fresh and beautiful skin.) Besides that, it has lip items, cheeks, and body items. Those are loved and used habitually by wide ages such as between teens and fifties.

    公式サイトOfficial Site

  • Borica

    ボリカ

    『Borica(ボリカ)』は、“今をスぺクタルな永遠に”をコンセプトに誕生しました。20代〜30代の女性が、現在(いま)をメイクでキレイにしながらも、未来もキレイでいつづける為に、美容成分・使い心地・効果実感を追求し、メイクの仕上がりはもちろん、素肌からキレイを引き出すアイテムを展開しています。2012年5月にリッププランパー(唇美容液)を発売し、ベースメイク・アイメイクと幅広くアイテム展開を行っています。

    Borica is born with the concept “Bring the present into a spectacular eternity.” To the ladies of twenties and thirties turn present themselves beautiful by makeups and keep their beauty also in the future by using its cosmetics. Borica’s items are pursued beauty ingredients, excellent sense of use, and feeling of its effect. Therefore, those pull out the beauty of one’s bare skin as well as they have a great finish of makeup. Since May 2015, Borica started to sell Lip Plumper (Lip essence), and now it expands line ups to base makeup and eye makeup.

    公式サイトOfficial Site

  • shushupa!

    シュシュパ

    「+αのひと手間」を「shushuっとpa!」でカンタンに手間をかけずに、いつものメイクやケアを底上げする”というコンセプトで、2018年に誕生したブランドです。
    現在はメイクキープスプレーを中心に展開。お肌をしっかりケアできる厳選した美容成分を使い、10代~40代と年代・肌悩み問わずお使いいただける製品をつくっています。

    It is a brand that was born in 2018 with the concept of "raising the level of your usual makeup and care without the hassle of having to spend a lot of time and effort on "shushuutpa!"
    Currently, the brand focuses on make-up keeping spray. The brand is currently focusing on makeup maintenance sprays, and uses carefully selected beauty ingredients to care for the skin, creating products that can be used by people in their teens to 40s, regardless of age or skin concerns.

    公式サイトOfficial Site

  • rasica

    ラシカ

    カラーに黒髪に透明感プラス「グロスで洗う、うるつやシャンプー」
    これだけでカラーケア&ダメージ補修を同時に叶えるシャンプー&トリートメントです。サロンクオリティでサラつやの仕上がり、香りも好評。美容液成分をたっぷり配合、ヒアルロン酸・シルク・羊毛ケラチン・アルガンオイルなど化粧品と同じ成分で髪にも地肌にも優しいフリー処方。コスメメーカーの強みを活かした髪の美容液ともいえるシャンプー&トリートメント。美容室向けからスタートし、現在は自宅でのヘアケア需要に対応できるアイテムとしてEコマース事業で企画展開しているブランドです。
    BRIGHTEN YOUR COLOR&MIND(あなたらしい輝きを)

    Add transparency to colored and black hair with "Glossy Wash, Uruzuya Shampoo."
    This is a shampoo and treatment that provides color care and damage repair at the same time. The shampoo and treatment are salon quality with a smooth, glossy finish and a pleasant fragrance. The shampoo and treatment contain plenty of beauty essence ingredients such as hyaluronic acid, silk, wool keratin, and argan oil, which are the same ingredients used in cosmetics. This shampoo and treatment can be said to be a hair serum that takes advantage of the strengths of a cosmetics manufacturer. This brand started out as a product for beauty salons and is now being planned and developed through e-commerce business as an item that can meet the demand for hair care at home.
    BRIGHTEN YOUR COLOR & MIND.

    公式サイトOfficial Site

Color Contact Lens Lines
カラーコンタクト事業

Color Contact Lens Lines

  • FLANMY(フランミー)

  • Chu's me(チューズミー)

  • Cheritta(チェリッタ)

  • BambiSeries 1Day(バンビシリーズ)

  • BambiSeries Vintage 1Day(バンビシリーズ ヴィンテージ)

  • merche by AngelColor(メルシェ)

  • CRUUM(クルーム)

  • loveil(ラヴェール)

  • melotte(メロット)

  • Quprie(キュプリエ)

  • FLANMY

    フランミー

    かわいいをこっそり叶える、ナチュラルカラーコンタクトFLANMY
    多くの女性が求める、「オトナ可愛さ」を実現するカラーコンタクトとして誕生しました。「ナチュラルさ」と「大きさ」二つの欲しいを叶える、欲張りなラインナップ。レンズスペックは、紫外線をガードするUVカットプロテクト機能と酸素透過性の高いレンズ素材の使用。また、含水率58%の高含水レンズとして着け心地の良さにもこだわっています。可愛いをキーワードに、これからもずっと愛されるブランドとして進化しています。

    "Secretly grant your wishes for cuteness with the natural-colored contacts, FLANMY."
    Born to realize the "adult cuteness" many women desire, these colored contact lenses fulfill both "naturalness" and "size" - a lineup that caters to all your wants. The lens specifications include UV cut protection against harmful rays and high oxygen-permeable lens material. Moreover, with a 58% water content, these lenses prioritize comfort. With "cuteness" as its keyword, it continues to evolve as a brand that will be forever cherished.

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  • Chu's me

    チューズミー

    「瞳に、あと1mmの自信を。」
    モテクリエイターとして20代女性から圧倒的な支持を受ける、ゆうこす(菅本裕子)が監修する、カラーコンタクトブランド。様々なシチュエーションで男女問わず”モテる”レンズデザインをコンセプトに展開中。ラブレターデザインのパッケージは「Chu's me(Choose me)=わたしを選んで」という意味のブランド名にちなんで、全ての女の子へ宛てる手紙をイメージしたもの。Chu's meを着けて、自分に自信を持って欲しいという願いが込められています。

    "For that extra 1mm of confidence in your eyes."
    Endorsed and supervised by Yūkosu (Yūko Sugamoto), a leading figure in the "attraction creator" realm, with overwhelming support from women in their twenties, this is a color contact lens brand. Unveiled under the concept of lens designs that captivate, irrespective of gender, for various occasions. The love letter-inspired packaging stems from the brand name "Chu's me (Choose me)" — a playful nod to "choose me." It's imagined as a letter addressed to every girl. Wearing Chu's me, it's our wish for you to embrace and celebrate your confidence.

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  • Cheritta

    チェリッタ

    「“仕込む”ナチュラルメイク」
    雑誌・テレビ・Youtubeと幅広く活動中の大人気モデルの香音プロデュースのカラーコンタクトブランド。
    「イメチェンしたいけど変わりすぎるのは苦手」「ちょっとだけあか抜けたい」という全ての女性へ向け、レンズ直径は14.1mmと大きすぎず小さすぎない、自然な瞳に見える大きさを採用。メイクの過程に加えるだけで、いつもより少しだけ可愛くなれるナチュラルなカラーラインナップを展開中。

    Just a little preparation for natural makeup.
    A color contact lens brand produced by the popular model "Kanon", who is active in a wide range of fields including magazines, TV, and Youtube.
    The lens diameter is 14.1mm, which is neither too big nor too small, and is large enough to make your eyes look natural. A natural four-color lineup is now available to make you look a little prettier than usual just by adding them to your makeup.

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  • BambiSeries 1Day

    バンビシリーズ

    「愛され度120%の瞳に」
    2012年に発売して以来、圧倒的支持率No1のシリーズ。デザインプロデュースしている益若つばさのこだわりは、装用するだけで瞳が“ちゅるん”として、様々な甘さを叶えられるラインナップであること。ちょっぴり小悪魔だけどかわいらしいデザインで展開中。

    "Transform your eyes to be 120% more lovable."
    Since its release in 2012, it's the series with an overwhelming No.1 support rate. Tsubasa Masuwaka, who oversees the design, is committed to a lineup that, just by wearing, makes one's eyes look "churun" and can achieve various levels of sweetness. Currently available in designs that are slightly seductive, reminiscent of a playful succubus, yet still endearing.

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  • BambiSeries Vintage 1Day

    バンビシリーズ ヴィンテージ

    「もっとズルい瞳」
    ”細部のデザインまで計算し尽されたバンビシリーズ ヴィンテージ”
    バンビシリーズを監修している益若つばさが1年以上かけ、色味やデザインを何度も修正し開発した、こだわりのつまったラインナップ。オフィスや学校などデイリー使いしやすいものからトレンドをおさえたものまで、様々なシーンに合わせて幅広くおしゃれを楽しんでいただけます。

    "More Deceptive Eyes"
    “Every detail of the Bambi series has been carefully calculated and designed."
    Tsubasa Masuwaka, the producer of the Bambi series, spent more than a year revising and developing the colors and designs of this line. From styles easy to wear daily at the office or school to those that capture the latest trends, enjoy a wide range of fashionable options for various scenes.

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  • merche by AngelColor

    メルシェ

    「カワイイをもっと、よくばろう♥」
    "メイクもカラコンもファッションもいつもと同じじゃつまらない" そんな女の子のリアルな気持ちから生まれた、大人気クリエイターのさぁやがイメージ&プロデュースのシリーズ。ワンデー・マンスリー共に、瞳をくりっと見せる14.5mmのレンズ直径で、なりたい瞳に合わせて選べてお洒落がもっと楽しくなるような豊富なラインナップで展開中。

    "Let's make kawaii even better!"
    This series was created based on the real feelings of girls who say, "It's boring to wear the same makeup, contacts, and fashion as usual," and was imagined and produced by popular creator Saaya. Both one-day and monthly lenses have a diameter of 14.5mm to make your eyes look more beautiful, and there is a wide range of colors to choose from to match the eyes you want.

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  • CRUUM

    クルーム

    2018年9月にリリースされた『CRUUM』は自分スタイルを追求し続け、 型にはまらない人のためのワンデーカラーコンタクトブランド。メイクにこなれ感を演出する控えめサイズで絶妙な色味の#141シリーズや、抜け感がありおしゃれ顔になれる高発色の#145シリーズで展開中です。
    様々なデザインとカラーで、毎日をしあわせに彩るラインナップとなっています。

    Launched in September 2018, “CRUUM" is a daily color contact lens brand for those who continually seek their own style and refuse to fit into conventional molds. It features the subtly sized #141 series that adds a refined touch to makeup with its exquisite shades, as well as the vibrant #145 series that offers a chic and stylish look with a sense of understated flair. With a variety of designs and colors, this lineup promises to add a touch of happiness to every day.

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  • loveil

    ラヴェール

    「あなたは、違う私に恋をする。」
    2012年6月にリリースされた『loveil』は、色気と強さのある歌姫として絶大な人気を誇る倖田來未がイメージモデルのカラーコンタクトブランド。
    繊細なグラデーションと立体感を重視し、華やかさのあるデザイン&カラーを実現!
    発売から10年以上たった今でも、幅広い世代から支持していただけるブランドとなっています。

    "You'll fall in love with a different side of me."
    Released in June 2012, "loveil" is a colored contact lens brand for which Koda Kumi, renowned as a songstress with both allure and strength, serves as the image model. Emphasizing delicate gradation and depth, they've realized designs and colors bursting with radiance! Even after more than 10 years since its launch, the brand continues to garner support from a wide range of generations.

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  • melotte

    メロット

    「melotte(メロット)」は、可愛いを知り尽くした #アカリンの無敵カラコン。オトナな甘さが詰まった吉田朱里プロデュースのカラーコンタクトレンズブランドです。
    時には甘く、時にはオトナに。カラコンを10年以上愛用するアカリンがデザインだけでなく使いやすさにもこだわった、ナチュラルだけどしっかり可愛くなれるラインナップで展開中です。

    "melotte" is the colored contacts known as #AkarinsUnbeatableLenses, thoroughly versed in cuteness. It's a colored contact lens brand produced by Akari Yoshida, packed with a grown-up sweetness.
    Sometimes sweet, sometimes mature; Akarin, a dedicated user of colored contacts for over 10 years, not only focused on design but also on usability. It's currently available in a lineup that's natural yet ensures you look undeniably cute.

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  • Quprie

    キュプリエ

    「この瞳が、あなたを証明する。」
    女社長兼Youtuberとして女性から絶大な支持を受ける、Rちゃんプロデュースのカラーコンタクトブランド。 “派手過ぎず上品な発色なのに、しっかり盛れるサイズ感”にこだわった、大人の女性のためのカラコン。 付けるだけで華やかな印象になり、女性も男性も魅了する、魔性の瞳に。メイクやファッションに合わせて色んな変化を楽しめるカラーバリエーションを展開中。

    "These eyes, they define you."
    Produced by R-chan, a celebrated female CEO and YouTuber, garnering immense support from women, this is a colored contact lens brand. Designed especially for mature women, these contacts emphasize a size that enhances without being overly flamboyant, yet retaining an elegant hue. Simply wearing them transforms your eyes into something captivating, mesmerizing both men and women alike. Currently offering a range of color variations to enjoy various changes in harmony with makeup and fashion.

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eyecare
カラーコンタクトレンズを安全にお使い頂く為に (外部リンク)

Online Stores
通信販売

Online Stores

  • Luvlit

  • Luvlit 楽天店

  • Luvlit ZOZOTOWN店

  • Luvlit

    ラブリット

    『Luvlit』は、2010年10月に総合コスメEコマースサイトとしてオープン。2014年4月には女性ティーン向けECサイト『Candywalker Shop』とサイト統合し、F0層~F1層の女性に向けた新サイトへと生まれ変わりました。カラコン・コスメの人気ラインナップが揃う公式通販ショップであり、バイヤーが厳選した最旬のビューティトレンドアイテムも豊富に。読者モデルとのコラボ商品や、ココにしかない限定品の企画販売も!『Luvlit』を見れば流行のビューティアイテムが一目瞭然。カラコンやコスメ好きはもちろん、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心も満たしてくれます。

    Luvlit came live in October 2010 as a general cosmetics e-commerce website. It was merged with the teen-oriented e-commerce website Candywalker Shop in April 2014 and became a new website targeting the groups F0 and F1 (ages 18–34). As an official online retailer of popular color contact lenses and cosmetics, it features a large variety of trendy beauty items carefully selected by our buyers. It also offers special items produced in collaboration with fashion models and limited-edition items. Luvlit is your one-stop shop for everything in fashion. It’s the perfect website for girls who love color contact lenses and cosmetics, and it will also satisfy their curiosity about what celebrities use and wear.

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  • Luvlit 楽天市場店Luvlit Rakuten Store

    ラブリット ラクテンイチバ テン

    『Luvlit楽天市場店』は、Eコマースのさらなる事業拡大を目指し、『CandywalkerShop 楽天市場店』として2010年10月にオープン。2014年5月にはLuvlitとCandywalkerShopの統合に伴い『Luvlit楽天市場店』としてリニューアルしました。『Luvlit』本店と同様に、T-Gardenの大人気カラコン・コスメを中心に、バイヤーが厳選した最旬のビューティトレンドアイテムを豊富に取り揃えています。カラコンやコスメ好きはもちろんのこと、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心を満たしてくれます。

    Aiming for e-commerce market expansion, Luvlit Rakuten Store opened its CandywalkerShop Rakuten Store in October 2010. It was renovated in May 2014 as an integrated site of Luvlit and CandywalkerShop. Similar to the Luvlit main store, the Luvlit Rakuten Store offers a wide range of the latest and most popular beauty items, focusing on T-Garden’s best-selling color contact lenses and makeup hand-picked by the buyers. It’s the perfect store for not only those who love color contact lenses and makeup, but also for those who love to keep up with what celebrities are wearing and using.

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  • Luvlit ZOZOTOWN Store

    ラブリット ゾゾタウン テン

    『Luvlit ZOZOTOWN店』は、本店・楽天店に続く、新たなマーケット開拓として2016年11月にオープンしました。ZOZOTOWNという新たなマーケットでは、カラーコンタクトに特化し、ファッションとともにカラーコンタクトのコーディネートを提案していきます。ZOZOTOWNというマーケットでも、カラコンやコスメ好きはもちろんのこと、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心を満たしてくれます。

    Following the main and Rakuten stores, the Luvlit ZOZOTOWN Store opened in November 2016 to develop a brand new market. Similar to the Luvlit main store, the Luvlit ZOZOTOWN Store sells T-Garden’s color contact lenses, as well as a wide range of products, such as collaborative items using characters or produced with popular fashion models, and the latest beauty products hand-picked by the buyers. The DeNA market is also the perfect place for not only those who love color contact lenses and makeup, but also for those who love to know about what celebrities are wearing and using.

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